گوگل ادز چیست و چه اهمیتی دارد؟

۲۰ بازديد
چقدر باید برای تبلیغات Google Ads هزینه کنیم؟
هزینه تبلیغات در Google AdWords را می توان با عوامل مختلفی تعیین کرد. بنابراین بستگی به کمپین شما دارد. به عنوان مثال ، رقابت برای کلمات کلیدی یا حجم جستجوی آنها تأثیر زیادی در هزینه ها خواهد داشت. به عنوان مثال ، اگر کلمه "چادر مسافرتی" را انتخاب کنید ، با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط Keyboard Planner ، 5 سنت برای هر کلیک هزینه دارد. اما اگر کلمه "رزرو هتل" را انتخاب کنید ، باید حداقل 9 سنت برای هر کلیک پرداخت کنید. البته ، باید بدانید که هزینه های تبلیغات گوگل با تعداد جستجوی کلمات کلیدی ، حضور رقبا ، کیفیت یا امتیاز تبلیغات و چندین عامل دیگر تعیین می شود.

به طور کلی ، تبلیغات Google Ads می تواند حتی 1 سنت اجرا شود. با این حال ، با توجه به اینکه پیشنهاد شما در هر کلمه کلیدی کم است و تعداد جستجوها کم است ، ممکن است Google تبلیغ شما را نمایش ندهد. بنابراین برای اطمینان از اینکه گوگل تبلیغ شما را بر اساس کلمه کلیدی انتخاب شده نمایش می دهد ، هزینه هر کلیک را 1 یا 2 سنت بیشتر تعیین کنید.

پیشنهاد ما این است که ابتدا کمپین خود را با کمک کارشناسان Pars AdWords اجرا کنید. ما می توانیم به شما در دستیابی سریعتر و راحت تر به اهداف تبلیغاتی خود کمک کنیم.


Google AdWords یا Google Ads چیست؟
تقریباً 2 دهه است که کاربران Google از اصطلاحات Google Ads یا Google AdWords به طور روزانه استفاده می کنند. Google Adwords (قبلاً Google Adwords) اصلی ترین بستر تبلیغاتی Google است. سیستم این نوع تبلیغات دقیقاً شبیه حراج است. تبلیغ کننده کلمه کلیدی خود را انتخاب می کند ، پیشنهاد خود را برای قیمت اعلام می کند و پس از انجام تنظیمات آن را منتشر می کند. احتمالاً هنگام جستجو در Google به نتایج مشابهی برخورد کرده اید که کمی با نتایج ارگانیک متفاوت است. به طور کلی ، تبلیغات Google Ads یک برچسب تبلیغاتی را نشان می دهد.

کمپین هایی که در Google Ads اجرا می شوند عموماً CPC هستند. این بدان معناست که اگر کاربر روی آن نتایج کلیک کند ، هزینه مشخص شده از تبلیغ کننده کسر می شود. نمایش تبلیغات به کاربران هیچ هزینه ای برای تجارت نخواهد داشت. به عنوان مثال ، اگر شما با کلمه "بازاریابی دیجیتال" تبلیغ می کنید و پس از 10 بار جستجوی این کلمه ، تبلیغ شما نمایش داده می شود و شما یک کلیک دریافت نمی کنید ، هیچ هزینه ای برای تبلیغات در Google نمی پردازید.

اگر در تجارت اینترنتی تازه کار هستید و علاقه دارید به سرعت به نتایج مورد نظر خود برسید ، توصیه می کنیم از ویژگی AdWords استفاده کنید.

Google AdWords یا Google Ads چیست؟
تبلیغات Google Ads چیست؟
همانطور که در ابتدا می خوانید ، تبلیغات Google Ads مشابه سیستم حراج عمل می کند. حال سوال اصلی این است که تبلیغات Google Ads چیست؟ برای اجرای تبلیغات Google ، باید وارد صفحه خرید حساب Google Ads شوید و یک حساب ایجاد کنید. پس از شارژ مجدد حساب خود ، کمپین های تبلیغاتی خود را ایجاد کرده و کلمات کلیدی تبلیغاتی خود را تنظیم کنید.

هر زمان که کاربر کلمات کلیدی مربوط به تبلیغ شما را جستجو کند ، ممکن است تبلیغ شما نمایش داده شود. به همین دلیل است که می گوییم امکان پذیر است ، زیرا گوگل احتمال می دهد که تبلیغ شما برای همه جستجوها نمایش داده نشود. اگر کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و وارد سایت شما شود ، هزینه کلیک از حساب Google AdWords شما کسر می شود.

با توجه به تعداد بالای تبلیغ کنندگان در Google ، ممکن است تبلیغ شما همیشه در Google Ads نمایش داده نشود. بنابراین بهتر است در حراج شرکت کنید! پیشنهاد (پیشنهاد) شما برای هر کلیک مشخص شده است و هرچه پیشنهاد بیشتر باشد ، احتمال برنده شدن شما بیشتر است.

اما بید همه چیز نیست! معیار دیگری به نام نمره کیفیت یا نمره کیفیت تبلیغات وجود دارد که تأثیر زیادی در نمایش صفحه شما دارد. بنابراین ، پیشنهادات بیشتر ممکن است ضمانت دائمی برای نمایش تبلیغات در رتبه های بالاتر نباشد. اگر کیفیت پایینی ارائه می دهید ، ممکن است تبلیغات شما با هزینه بسیار بالایی مانند چند دلار در هر کلیک نمایش داده نشود!

بهترین افزونه رایگان اسکرین شات برای گوگل کروم

در حین مرور اینترنت ، ما نیاز به ذخیره برخی از اطلاعات حیاتی را احساس می کنیم. مطمئناً راهی برای نشانه گذاری آن صفحات برای مراجعه بعدی وجود دارد. اما در این صورت ، شما قادر نخواهید بود آن صفحات وب را بصورت آفلاین ببینید یا از آن مطالب خاص برای اهداف مرتبط با کار خود استفاده کنید. این دقیقاً همان جایی است که نیاز به بهترین افزونه های اسکرین شات گوگل کروم  حس می شود ، که به کاربران کمک می کند از صفحه ، متن ها ، عکس ها  عکس بگیرند.

 البته شاید تعجب کنید که چرا از روش قدیمی ( دکمه PrtScn ) در ویندوز یا ( CMD + SHIFT + 4 ) در Mac برای گرفتن عکس از صفحات استفاده نمی کنید. اما آنها مطمئناً فاقد قابلیت عکس گرفتن از تصاویر به صورت تمام صفحه ، گرفتن صفحات پیمایشی ، اضافه کردن یادداشت ها و موارد دیگر را ندارند.

لیست افزونه های رایگان اسکرین شات گوگل کروم

در زیر لیست بهترین افزونه اسکرین شات گوگل کروم  ارائه شده است .

 ۱. Nimbus Screenshot & Screen Video Recorder

این افزونه به شما امکان می دهد ویدیویی از صفحه وب یا کل دسک تاپ را از طریق وب کم ضبط کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.